"מעלים ילדים מצרפת ושולחים אותם למוסדות חילונים"

    "עתה הגיע המצב שאנשים מזרע ישראל – גויים מזרע ישראל, שעושים אותו דבר, כאשר לקחו זה עתה הסוכנות היהודית אלפים מילדי צרפת אחר ששכנעו אותם שזה סכנה להישאר שם וצריכים לבוא לארץ, וקודם צריך לשלוח את הילדים לפני ההורים, וכאן מקלקלים אותם לשמד"
    דוד לזר No Comments on "מעלים ילדים מצרפת ושולחים אותם למוסדות חילונים"

    בלעדי • בשיעורו האחרון שעות ספורות לפני שקיבל אירוע מוחי תקף הגאון רבי מאיר סולובייצ'יק את ניסיונות 'הסוכנות היהודית' לעלות לישראל את ילדי היהודים המתגוררים בצרפת • "כאן בארץ כולם שותקים"

    "עתה הגיע המצב שאנשים מזרע ישראל – גויים מזרע ישראל, שעושים אותו דבר, כאשר לקחו זה עתה הסוכנות היהודית אלפים מילדי צרפת אחר ששכנעו אותם שזה סכנה להישאר שם וצריכים לבוא לארץ, וקודם צריך לשלוח את הילדים לפני ההורים, וכאן מקלקלים אותם לשמד"
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתחילת השבוע עלה בסערה השמימה ראש ישיבת בריסק הגאון רבי מאיר סולובייצ'יק זצ"ל אחיו של יבדל"ח הגאון רבי משולם דוד ובנו של מרנא 'הרב מבריסק' זצ"ל.

    כמידי שבוע באופן קבוע היה הגאון זצ"ל מוסר 'חומש שיעור' לתלמידיו המקורבים בביתו בירושלים, שמלבד דברי התורה הוא השמיע שם את השקפתו החדה על קדושת התורה ונגד השלטון החילוני.

    השיעור האחרון שמסר בחייו היה במוצאי שבת פרשת זכור, שעות ספורות לפני שקיבל אירוע מוחי.  במהלך השיעור הוא תקף את ניסיונות 'הסוכנות היהודית' לעלות לישראל את ילדי היהודים המתגוררים בצרפת, בטענות כי המצב הביטחוני מסכן את חייהם שם, את הדברים חושף אתר 'קול חי' לראשונה.

    "עתה הגיע המצב שאנשים מזרע ישראל – גויים מזרע ישראל, שעושים אותו דבר, כאשר לקחו זה עתה הסוכנות היהודית אלפים מילדי צרפת אחר ששכנעו אותם שזה סכנה להישאר שם וצריכים לבוא לארץ, וקודם צריך לשלוח את הילדים לפני ההורים, וכאן מקלקלים אותם לשמד, והביאו עתה אלפי ילדים מצרפת לארץ, ואת רובם שלחו למוסדות חילונים ורק אחוזים מועטים שלחו למוסדות דתיים, וכאן אין שומעים מזה מאומה", אמר הגאון זצ"ל.

    עוד הוא הוסיף כי "בחו"ל ובאמריקה יש כמה רבנים שמנסים לפעול בזה, אך כאן בארץ הכל שותקים כיון שהם עסוקים רק בלקיחת כסף וזה הדבר היחידי שיש להם זה איך להוציא מהם כמה שיותר כסף. וצריך לדעת שעדיין לא מאוחר והכלל גדול שאם עושים משהו יש סיעתא דשמיא ומצליחים אפי' למחצה ולשליש ולרביע".

    בהמשך השיעור אמר כי "ידוע כאשר היתה העלי'ה הגדולה של ילדי טהרן, איך שמרן אחזו חרדה בענין זה, ופעל עבור זה והרעיש עולמות, והיו רבנים שקלקלו אז ואי"צ לדבר מזה, ועשו אז באנגלי'ה חרם על הקרן קיימת ועל קרן היסוד שאין לתרום להם, וכמעט שהצליח הדבר על ידי שמנעו מהם כספים, אך אז הציונים פחדו מזה מאוד, ועמדו על הרבנים הראשיים שישלחו מכתב שהענין סודר והוסר החרם, ובזה החריבו את המערכה. ובכל זאת הצליח להציל כמה שהציל".

    "ובכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו וזה לא משנה אם זה גוים או ישמעלים או גוים יהודים הקב"ה מצילנו מידם, ובאמריקה הגיע הד שרבנים ורעב'ס מטכסים עצה מה לעשות בזה, ואפי' שזה מאוחר מדי עדיין אפשר להציל, ואפי' אם אין יכולים להציל כולם יכולים להציל אחוזים מהם, וכמה שאפשר להציל צריך להציל, וכאשר עושים אזי פועלים משהו ואם לא יפעלו ודאי שלא יצא כלום מזה, ושנשמע בשורות טובות", אמר ראש ישיבת בריסק שעות ספורות לפני שפונה לבית החולים.



    0 תגובות